Thursday 25 December 2014

Haritu aku sakit leher..mungkin akibat salah bantal semasa tidur, atau stress atau apapun sebabnya, tapi memang sakit...dah sapu dengan minyak panas, tampal koyok, panadol dah sepapan telan..pun tak hilang sakitnya..malah semakin membengkak dan keras. Bila nak buat kerja rumah tu, Ya Allah! Tuhan jer tau sakitnya..aku dah google dah cara nak hilangkan sakit dari tepuk bantal sampai ntah apa2 petua aku ikut..sikit pun tak kurang..hehehe..
Lepas dah 3 hari, aku ambik keputusan nak telan ubat lain pulak..akupun pegilah farmasi yg ada kat pekan kajang tu..aku beli ubat ni...hah!!tak sampai 2 jam, urat tegang dah hilang, aku dah boleh buat tarian tamil..hehehe..dengan gembira aku pusing ioi mall hari tu..

Kalau tak nampak nama ubat tu, telengkan sikit leher tu..hehehe..okay sapa yg sakit leher atau urat blh cari ubat ni farmasi..anggaran kos 2 ubat tu dlm rm10-12...sbb bayar dgn ubat lain haritu..tak sanggup nak tahan sakit...

1 comment:

Popular Posts

Recent Posts

Text Widget