Wednesday 7 January 2015

Hai sumer...

Haa...cuti sekolah berbaki lagi beberapa hari..ada 3 hari lagi kut..so ada plan nak pegi mana-mana tak? Last minute plan...pada yang masih tercari-cari maaanaaa  nak bawak anak pi ni????..ngeh..ngeh...apa kata bawak anak pergi main air kat Melaka Wonderland...anak mesti suka main air kan?apa ? tak suka?.....anak aku sukaa.....hehehe..

Ok, pada yg rasa nak ke sana, sini aku infokan sikit serba harga tiket, utk hri biasa selain cuti sekolah dan umum, utk dewasa berharga RM31.50,kanak-kanak RM24.75,  senior citizens /OKU RM18. Pada waktu cuti dan hujung minggu, tiket dewasa berharga RM36, kanak-kanak RM30.40, dan senior citizens/OKU RM18. Di dalam sana ada disediakan perkhidmatan sewa pelampung..untuk pelampung twin dalam RM20 termasuk deposit.

Review keseluruhan, pada aku okaylah..tapi pada sapa yag ada perangai Diva Kekwat sikit, tak suka jalan , cepat mengah, kaki suka nak melecet, this place is not for you..sebabbb...kat sini, nk pegi dari satu pool ke pool yg lain agak jauh dan berbukit..kalau kena waktu tu panas terik, memang maratap laaa.. sayang kulit oooo...mahal nak jaga!!!!

Pasal makan minum pulak, kalau dapat seludup masuk ok..sbb harga food kat dalam mmg stok vampire punya..

Pasal permainan dia, untuk yang extreme mcm vuvuzuela tu..hehehe..takdelah sampai cam vuvuzuela..setakat pusing2 jerit2 manja jer...akan dibuka pada waktu2 tertentu..kalau untuk kids ni..kolam dan slide untuk dorang memang besarlah jugak..dan kolam big wave dorang macam pantai uolls...kita boleh rilek dan santai sambil tengok anak2 main..anak aku mmg suka main air..tapi dorang tak pandai berenang..jadinya secara otomatik.bila rasa kolam tu dalam,dorang akan main kat tepi2 jer...

Ok..don't forget your shades and UV protection!!! Happy holiday uolls..!!

(kredit to google for the several pictures)

2 comments:

Popular Posts

Recent Posts

Text Widget